inici

Tema: Corda Gaites
Nuria
04-04-2018
Bon dia, escric aquí ja que no se on fer-ho, però estaria be que qui està obrint o reequipant la via Maria del Monte a l'esquerra de la cova de les gaites retirès la corda que ja fa més de 9 mesos que te alli... sembla que no s'utilitza...

Salut i sant Llorenç
Pere Garcia M.
08-04-2018
Doncs si a Montserrat et quedes amb les cordes i les cintes que no són teves fes el mateix amb aquesta corda i aquest cop segur que el seu propietari no s'emprenya,lladre.
Pere Garcia M.
08-04-2018
Pagarás pel que has fet...
NURIA
14-04-2018
Bones em dic Núria Garcia Martí i no se de que em parles. JO NO HE AGAFAT CAP CORDA NI CAP CINTES. Espero les disculpes.

PAX VOBIS.
efren
20-04-2018
Hola buenas, me gustaria poder dejar algo claro.
Primero de todo, los responsables de este malentendido, somos una colega y yo. Por lo que el otro dia me dieron a entender los "propietrios del material", parece ser que pocas mujeres escalan y como Nuria es amiga mia, pues por que no culparla a ella y hacer mas presion.
Tambien decir que estas personas tenian una cuerda al cabo de tres dias de dejarlas y muy agradecido, las cintas en ese momento poco le importaban y la otra, en el momento que la pude aconseguir, que fue el dia 3 de este mes.
Hasta este lunes no me aparecieron sus dueños a buscarla. Creo que aqui falta muchisima informacion y que acusar sin motivos, demuestra la clase de "kalaña" que sois. Y sobre la cintas que estaban literalmente abandonadas, segun uno de sus propietarios tenian frio y hacia mucho viento y se fueron, dejandolas a 4metros del cuello al alcance de cualquiera, de momento siguen en manos de la persona que las recupero.
Pax Vobis
Ricart
27-04-2018
aquest enrenou que hi ha hagut amb les cordes, no es cosa dels PAX VOBIS, que algun membre d'aquests hagi tingut aquest problema no ens involucra als altres, ha estat una cosa personal, i no grupal.
Aquest comentari si que és PAX VOBIS!
Salut



Respondre
Usuari:
Email:  (no es mostrarà)
Resposta:
Codi de verificació:

Creative Commons License   ©2008-2024 Escalada al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l'Obac
  Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons.
condicions d'ús | contacte