La cinglera dels Òbits es troba a mig camí entre la Mola i el Montcau seguint el camí que recorre la carena del Pagès, just a sota el pla de les Pinasses. L’accés serà igualment llarg per qualsevol dels punts de sortida que podem utilitzar.
Aquesta cinglera és la única en tota la zona del Montcau on l’escalada és permesa durant tot l’any, malgrat això el seu aïllament ha propiciat poca freqüentació d’escaladors i la proliferació de poques vies.
Cal destacar les restes del mas dels Òbits, que aprofita la gran balma. Hi ha indicis que la primera construcció data l’època alt-medieval amb activitat destacable durant els segles XVIII i XIX.
* Clica sobre la imatge per descarregar el croquis
| Núm | Nom | Grau | Autors | Any | Equipament | Observacions |
|
©2008-2026 Escalada al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l'Obac Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons. |
condicions d'ús | contacte |